№ п/п
|
Тематика засідань
|
Відповідальний
|
Термін
|
Примітка
|
1.
|
Тема. Теоретичні аспекти та основні завданням STEM-освіти. 1. Що таке STEM-освіта? Її роль відповідно концепції Нової української школи. 2. Метод проектів як одна із форм впровадження STEM-підходів. 3. Організація міжпредметного шкільного дослідницького проекту з теми «Вода». Робота між засіданнями: Підготовка до проведення міжпредметного дослідницького проекту з вибраної теми. Залучення учнів до практичної діяльності по реалізації проекту. |
Бовт С.В.
Члени динамічної групи |
Жовтень
|
|
2
|
Тема. Особливості використання STEM-технологій в навчанні у формі інтегрованих уроків. 1. Інтегровані уроки через об’єднання схожої тематики кількох навчальних предметів. 2. Використання науково-технічних знань у реальному житті. 3. Панорами творчих знахідок Робота між засіданнями: Створення скриньки методичних порад для вчителів щодо використання STEM-технологій в навчанні у формі інтегрованих уроків. |
Бовт С.В.
Члени динамічної групи |
Січень
|
|
3.
|
Тема. Реалізація STEM-підходів через дослідно-проектну діяльність. Розширене засідання за участю школярів – учасників проекту. 1. Підготовка та проведення публічного захисту проекту «Вода» 2. Обговорення та оцінювання результатів роботи над проектом. Робота між засіданнями: Оформлення результатів роботи над проектом. |
Бовт С.В.
Члени динамічної групи |
Квітень
|
|
4.
|
Тема. Аналіз результатів роботи динамічної групи протягом року 1. Підсумки діяльності динамічної групи. 2. Корекція результатів роботи. |
Бовт С.В.
Члени динамічної групи |
Травень
|
План роботи групи
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.