Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Засідання №3



Тема. Реалізація STEM-підходів через дослідно-проектну діяльність.

Розширене засідання за участю школярів – учасників проекту.

1. Підготовка та проведення публічного захисту проекту «Вода»

2. Обговорення та оцінювання результатів роботи над проектом.




Як створити STEM-середовище і які ресурси для цього потрібні, що таке проектна культура та як організувати проектно-дослідну діяльність учнів?

Перші кроки з упровадження системи навчання STEM.
  • У початковій школі - це формування навичок дослідницької діяльності (у формі, доступній для певного віку, психічного і ментального розвитку), закладення основ обізнаності зі STEM-галузями і професіями, стимулювання інтересу учнів до подальшого опанування навчальних курсів, пов’язаних зі STEM.
  • У середній школі вводяться міждисциплінарні програми навчання, збільшується поінформованість учнів зі STEM-предметів і професій.
  • У профільній школі забезпечується навчання з акцентом на підготовку учнівської молоді до успішної післяшкільної зайнятості й освіти. 
Водночас на будь-якій стадії ця система «наводить мости» і з’єднує шкільні й позашкільні можливості та форми навчання.


Використання STEM-освіти на практиці це прекрасна можливість навчити учнів мислити та знаходити необхідну інформацію, вирішувати складні завдання, приймати рішення, організовувати співпрацю з іншими учнями та вчителем. Учень вчиться створювати ідеї та втілювати їх у життя, презентувати результати власних досліджень. Впровадження STREAM-освіти на ранніх етапах навчання буде сприяти знайомству учнів з першими кроками наукової діяльності, їх творчому та інтелектуальному розвитку, навчить організовувати та контролювати проекти, тим самим гарантуючи їх гармонійний розвиток, що відповідає вимогам сучасності.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.