Тема. Реалізація STEM-підходів через дослідно-проектну діяльність.
Розширене засідання за участю школярів – учасників проекту.
1. Підготовка та проведення публічного захисту проекту «Вода»
2. Обговорення та оцінювання результатів роботи над проектом.
Як створити STEM-середовище і які ресурси для цього потрібні, що таке проектна культура та як організувати проектно-дослідну діяльність учнів?
Перші кроки з упровадження системи навчання STEM.
- У початковій школі - це формування навичок дослідницької діяльності (у формі, доступній для певного віку, психічного і ментального розвитку), закладення основ обізнаності зі STEM-галузями і професіями, стимулювання інтересу учнів до подальшого опанування навчальних курсів, пов’язаних зі STEM.
- У середній школі вводяться міждисциплінарні програми навчання, збільшується поінформованість учнів зі STEM-предметів і професій.
- У профільній школі забезпечується навчання з акцентом на підготовку учнівської молоді до успішної післяшкільної зайнятості й освіти.
Використання STEM-освіти на практиці це прекрасна можливість навчити учнів
мислити та знаходити необхідну інформацію, вирішувати складні завдання,
приймати рішення, організовувати співпрацю з іншими учнями та вчителем. Учень вчиться
створювати ідеї та втілювати їх у життя, презентувати результати власних
досліджень. Впровадження STREAM-освіти на ранніх етапах навчання буде сприяти знайомству
учнів з першими кроками наукової діяльності, їх творчому та інтелектуальному
розвитку, навчить організовувати та контролювати проекти, тим самим гарантуючи
їх гармонійний розвиток, що відповідає вимогам сучасності.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.